Gårdagens fritid >.<

Efter förr-förra vackans misslyckade inspektion på¨macdonalds så skulle jag göra ett tapert andra försök igår igen!

Elli skulle hämta busskort och pengar så jag och Klara började vår resa med mac-storise (<- skulle låta coolt) Där vi skulle stanna till för att fråga om hur man fick apps..

Vi stannade typ i 30 min.. :D? Men vad kan man säga, annat än IPAD!!! Klart man fastnar då jö!


Snobbigt pekar jag med uttrycket "vardags-tjafs-på-östermalm"


Klara förälskad med uttrycket "älskling-vad-sägs-om-bio?"


Elli med uttrycket.. kroppsspråket "cant catch me"

Efter att ha gått in på min blogg på alla datorer så klev vi ut i riktning mot Ronalds näste!

Stått i kö i 5 min och får svaret

Kassa-tant: Öppet kök? (till annan) Har vi öppet kök? nää vi har inte det!

Så tröstade jag mig med lite gult gräs (pommets frits) Och på något konstigt sätt så kom vi in på rysk-roulett
Så då körde vi rysk roulett utan pistol eller rouletten..

Video bevis:


Elli skulle dra till sin coolish sak och där blev jag och Klara kvar medans jag guppade, för kissnödig för att sitta still!

Akut blev det då till gallerians toalett för andra gången i rad för mig! Förra gången så letade vi "den rätte affären för kundvagnen" och skulle då se om kundvagnen var kvar, det var den inte D:

Hittade chokladekalender för 10 kr! hade 9... Kassa gubben bjöd! Klara fick 24 luckan.. Jag tog tomtens fot >:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0