glass-fest!

Efter att ha hört Sabina skryta om sin (pappas) glass-maskin så mycket så måste den ju invigas av lilla Peppel!

Den skulle stå i frysen i 24 h. Såå ingen hemmagjord glass för varken mig, Elli eller de fattiga barnen i Afrika!

I alla fall så for det mot matpressen där vi alla gjorde en liten segerdans två gånger! En för julmust som kostade 5 kr, och en för 3 halv liters glass saker för 14 kr :D Men julmusten blev jag bedragen på! Det var med pant!!!

Väl hemma hos sabina så fick Elli gå ut med Lizze efter att jag och sabina hade en hård fajt om vem som skulle följa med! Jag vann överlägset men det blir ändå alltid så att hon slipper >:(

Efter att Elli hade kommit tillbacka så blev det PAAAARTY >Q< med julmust, glass och rap-tävlingar! jag kom 2 på rap-tävlingen (prooooud)

Sen kom  teo hem och då blev det mario-kart där jag ägde alla (läs: jag förlorade mot alla)!

Det ska komma en bild... Men enligt mig så syns den inte... Mystiskt mystiskt! Det är sådanna frågor som forskare borde forska om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0