Glögg-fest!

I går var det glögg-fest på ringatan 367(?)

Barnen fick ta med en liten gäst och min var då sabina, Simons var Magda (kaaaanske flickvän pojkvän :D) och Rebeckas var Daniel (inget hände menar hon efter ett hårt förhör av mig)

Jag och sabina stog och åt ur sötsake-bordet och drack ett glas alkohol fri glögg, vet inte om det var alkohol fri för efter ett tag så var vi i varagsrummet och skrämde bort alla andra gäster från rummet med sabinas jonglerings-skills!

Bara de tappraste som tex min storebror Daniel (inte rebeckas) som kom och gnällde på att vi var för sociala. Och farmor som kom in springandes med ett cigg-paket i handen vågae sig in i THA vardagsrummet

Bildbomb kommer, men sladden är där uppe har jag märkt och där är Åsa och pappa i halv-dröm-världen och det är farligt då att utmana ödet O.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0