Vardags kul på (anders) jobb :d

Mobil blogg här så känn er hedrade! Nu Sitter jag ensam i ett tyst tomt rum... Det första som hände var att jag fastnade med benet i stolen! Och så ser jag vid dörren en spännande påse! "måste... Dit..." tänkte jag och drog mig ditåt med benet i stolen efter mig! Efter några ajiga hopp-steg så kom jag fram och såg till min förtjusning ballonger :] valt ut de 3 färg gladaste färgerna och hoppar tillbacka till bordet där jag sätter mig och blåser tills jag blir röd om kinderna, och DÅ ser jag att det är små mini hål i dom D: men en klarade sig och så försökte jag kasta-och-fånga-leken med mitt ben fast i stolen! Jag kan säga att det var ett helvete att få upp den när jag tappade den >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0