Gårdagens skoldag :D



Ville bara börja inlägget med min AWSUME PENNA :3

På NO igår... eller idag... i alla fall så var det den där @!#% vikarien som trodde att han var något! Det var han väl också. men han var oförskämd mot det kvinnliga könet (översätt- mot mig)
Vi kollade på film och jag och memelie små pratade tyst och det gjorde också killarna bakom oss! Fast högre!
Han typ sov eller gjorde det såkallade "villade ögonen" som betyder sover!
Då tog jag ett foto på honom och tio min senare var jag och memelie tvingade att skiljas åt! Jag fick sita vid en bänk helt ensam och gjorde "vilade ögonen"

men det som var disskrimenerande var att killarna fortsatte att prata men fick inte flytta! @#%& vikarie *@¤!!%



Han sov ju typ!

men dagen gick vidare och jag slapp honom som vikarie på elevens val!

- Phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0