Härligt Härligt!

Haj!

Hade tänkt gå ut och köpa presenter med någon vän idag men ingen svarade så det blev jag mamma och anders som stack ut!
Tur var nog lite det för de bjöd mig på fika (kärlek kommer genom munnen).
Har nu köpt pappas present tänkt ut Simons ska imorron köpa sabinas och ska i november (då jag får peeengar :D igen) köpa Åsas!
Borde igentligen bli as stressad för att julen kommer snart, och att min plånbok åter igen blir rånad på pengar och måste springa runt som en stressad blomma som (juste) sitter fast med rötterna så att den inte kan springa runt och fråga hela högen vad de vill ha och lista ut något listigt att ge dom!
för jag är i BRASILIEN DÅ! jag måste köpa souvenirer men det gör jag då ja!


(ville markera var kakan var)
Visst är chokladen vacker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0