Härligt liv!

Efter som att det här är no life info så säger jag allt i en konservisation istället!

- Så vad har du gjort idag då?

- Jag? Jag har knarkat how i met your mother... och ägt skiten ur dammtussarna i mitt rum!

- jaha vad trevligt.

- ja jag vet :D Sen fick jag en JÄTTEGOD middag också! visade sig att det var Åsas och Pappas bröllops dag vilket jag inte hade NÅGON aning om...

- Men hade ingen sagt något då?

- jooo Rebecka hade visst gjort det på morgonen... Men jag läste antagligen serier då så jag var heeelt bort -.-"

- höhö! Men en så dum dag ar det väl inte!?

- höhö! Jo det var det

- ...

- ja men det var JÄTTE trevligt att prata med dig! Men innan jag lägger på måste jag berätta en sak bara.

- jaha vad är det fär något tro?

- jo när jag skulle till cirkusen så var det någon gubbe som stormade till dörrarna på tåget. han ba "NEJ JAG HAR ÅKT FEL... NEEEEJ!... *kliver av* Men vad i helvete *kliver på igen* mhmmhm *kollar fikorna* HELVETE *går ut igen* Och någon gång där någonstans så tror jag att han släppte sig!

- Släppte sig?

- ja han fes eller så luktade han riktigt med svett *ryser* och råkade ta upp armarna liite för mycket

- höhö! Vilken typ va? det var trevligt att prata med mig själv men nu måste jag hänga på!

- ja tack detsamma! men hej då!

- ja Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0