Hötorget utan hö (den ordvitsen sög jag vet)

  1. Hajo!

Jag Memelie och Klara åkte till hötorget för att Klara skulle köpa... en grej! och Emelie skulle köpa något till sin kära mamma!
Det skulle bli i ordningen

  1. köpa Klaras... grej!
  2. gå en snabbis till Ronald MaCdonalds näste för att köpa vatten
  3. sedan snabbt till Åhlens city för att köpa något till Memelies kära mamma
  4. göra något frivilligt och Memelie åker och hämtar sin lillebror på hans skola kl ca 16.00
Det blev lite mer

  1. Köpa Klaras... grej! (so far so good)
  2. Gå till Ronald MaCdonalds näste och vara där i en timme och köpa glass och pommes fritzes (?)
  3. Sedan en liten promenad till Åhlens och hittade inget till hennes kära mamma
  4. Gick då tvärs över gatan och rakt till HM (de finns verkligen över allt) och hittade något där
  5. Sen till det enligt klara "sko gallerian"
  6. Memelie måste gå och hämta lillebror kl 16.30 och hela högen går efter (hon fick hämta honom en halv timma senare)
Jag bor på ensama -men ändå inte- Söder och åkte åt andra hållet ;`(
gick till vanliga Åhlens och letade efter varma strump/tights byxor och inga lövisar som brrigt nog är inne nu så det går ju knappat att hitta något annat...

Men mäster letan jag hittade några och frågade då någon personal-tant om hon tror att de här passade
Personaltanten: ja vilken storlek har du då? Ja om jag visste det skulle jag väl inte fråga det? tänkte jag och blev sedan skickad ner till BARNAVDELNINGEN!!
vilken FÖROLÄMPING så kort är jag väl ändå inte?!
Väl där var det ändå inga snygga så jag köpte dom, Som sedan visade sig vara i mammas storlek -.-


De var så fiiina *snyft* och de där var de.. de MINSTA *brölar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0