Hungriga och Gottesugna, Titta bort!

Jag och Elli var ju somsakt på chokladfestivalen! Vi kom dit ca kl 13.15
Vi borde ha kommit låååångt tidigare!

Det var ju ingen liten kö precis, och vi var ju ändå inte sist!
Men en tant kom ut och sa något om en ny ingång. Jag var ju helt borta men Elli hörde så vi kubbade dit för att inte bli sist! Höhöhö sen blev det vi som kollade bak på en lång kö >:D

När vi kom in så var det konstnärer-som-gjort-konstverk-av-choklad-rösta-på-din-favorit tävling
Bidragen

'

Och den jag röstade på *trumvirvel*

Yoschi ^w^ (stavs säkert inte så där)

Väl inne så gick vi loss och proppade munnana fulla med provsamaker! T ex så åt vi arlas grädde med smakerna av jordgubb och choklad 8 gånger ^o^

Det fanns



Till



Men min favorit var ändå


CHOKLADFONTÄNEN! *snyft*


Vi gjorde marsipan! Den där är min där uppe >w<


(fick ingen bra bild på den) men den där där uppe är ellis elefant


Det var ju bara lite könkfullt!

Sen mot slutet så köpte jag och Elli en frazers choklad och var därför med i en tävling där man fick ett klistermärke med en muffins på och om man hittade en person med likadan muffins så vann man en bakhandduk och godis från frazers för 50 kr :D
Vi sprang runt i tio minuter och tittade på folks bröst (vilket gjorde så typ varenda tjej gav oss evile eye)
Men vi gav snabbt upp och stog vid deras bord och kollade på vad alla köpte.
Efter ett tag hittade jag min tvillingmuffins (en tant)
Och tog:

Och en bakhandduk!

Vi träffade på stella mitt i degen och tillsammans med henne kluffsade vi i oss lite mer smakprover men hon var allt för tidigt tvungen att gå D;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0