Järnspikar *gråter*

Vad jag än gör så blir det visst fel eller?
Igår försov jag mig idag så började vi för ovanlighetens skull 8.55 gissa när jag gick upp?
TIO ÖVER SJU! JAG BOR JU 5 MIN BORT FRÅN STÄLLET! *snyft**gråter*

När jag upptäckte det så var det ju bara att spring till sängen och försöka somna om! 10 min senare när jag kände att jag höll på att somna så hör jag
"Inte sova nu! UPP MED DIG!" Från anders och han började tända alla lampor så att det såg ut som ett himlans ljushus i mitt rum!
Sen kom simon och bara "NOW IT`S REVENCHE TIME" Och där flög täcket av och kvar var lilla huttrande jag som kokade av ilska och rusade efter honom samtidigt som jag förklarade för anders att jag vaknade 50 MINUTER FÖR TIDIGT...

Jag fick aldrig somna om ;´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0