MATKRIG!

Hade matkrig idag!
Började med att Tor och johan kom och satte sig hos oss vi tog deras bestick och gav tor en av johans fiskpinnar. seen så hällde tor mjölk på min fiskpinne :1 .lilla sabina kastade en oliv på mig.. jag trode det var elli... Sabina lurade mig...
Sabina kastade på Emelie och sedan blev det ett litet krig!
Sen kom elli med i fajten och sedan lilla jag som fick 5 oliver till på mig D:
SLutade med att Sabina fick ett oliv-mjölk-glas av Emelie och när hon hämtade ett nyt en Pasta-mjölk-glas av lilla peppel.
Jag fick hämta nytt :/

min fiskmjölkpinne av tor


Sabinas oliv-mjölk-glas


Ellis potatis vars den lilla svarta saken är en mask enligt mat tanterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0