Orientering, Jag överlevde med livet i behåll

Puh! efter sååå mycket springande...
va orientering idag! Jag och elli såg många otäcka saker idag som vi var tvugna att bevittna, bland annat en uteliggares näste som var rena rama sopptippen!
*se upp bild-bomb*


Jag hade kul

Elli läser kartan sexigt!

hittade oneoffs "hide out"

Här kommer det otäcka! känsliga läsar skrovla ner snabbt!

Ser ni det lilla oranga där på berget? Där var orienterings plattan! och vi var bakom stängslet som hade taggtråd högst upp och gubbar som kommer förbi (innan för stängslet) lite då och då! vad skulle vi göra? vi var fast i en obesvarad fråga så vi fick

Krypa under! blev lortig men hälsan i behåll! såg else-maria när elli skulle krypa under!hon skulle skälla ut oss för att varför var en utanför och en inanför stängslet? men någon sexa frågade henne om någon kontroll och glömde bort oss som vinden och ba "
JA! jag hjälper till"


Slutade med att vi glömde bort sjuan och skett i den och fick fel på 4:an

Resultat: 10/12

OH YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0