Sleep hos Jilly :D (part two)

om man skrovlar ner (tror jag) ser man del ett!

Vi skulle hyra skräckisar och gick till buylando och valde ut fyra stycken "2 för 1" filmer. När vi kom fram till kassan så sa hon " nä man måste vara medlem eller vara över femton för att låna dom här" Helvete tänkte vi i kör och sen fick hon pix paxa dom åt oss medans Jilly ringde sin far och bad honom komma till buylando!


Är this is it så läskig?

När Jillys fdar kommit lånat filmerna och sedan gått tog vi en sväng till kronis och gungade(?) på snurr saken
Sen upptäckte Sabino kaniner *dramatisk musik* och sen jagade vi dom i 10 min

Vi jagar kaniner xD


Efter att ha kommit tom hänta till Jilly Blev det i alla fall pizza (jag vann) framför första och läskigaste rysaren
Silent hill
Den var lite creepy!
sen blev det snacks och cheescake à la Jilly Med
Grace
DEN SÖG! den var inte läskig alls! bara lite rolig, som t ex när bebisen började skaka och mössan bara vibrrerade xD

Jilly somnade typ efter vår feel good film mamma mia medans jag och Sabina började kolla efter mamma mia på tv.
När vi hade kollat klart där så skulle vi bära in jilly men misslyckades och jilly sov-vaknade och gick till sitt rum medans vi andra började städa lite gran och smög sedan vidare till sovrummet!
Jag och Sabina hade slutit en pakt på att vara uppe i 24-timmar och läste då högt för att hålla oss vakna vilket blev en fail för man kände sig bara trött då!

Då blev det monopol (jag blev bankrutt D:)

Den coola-nöjda sabina som vann monopol (<- vad många o:n det var o.o)

Vi höll oss vakna i 24- timmar tills jag tuppade av och vaknade så här


kan ha förkännat det för ni vill inte veta hur jilly såg ut :D

På morgonen (11.30) så var det frukost framför
Fredagen den 13

Den var sådär... framför allt att den svarta gubben och chinesen dog :´(

Då var det jag som sjöng

Good bye chinese guy, good bye my frie-end!
You have been sticking out, yoou have been sticking out to-o long

och

Good bye black guy, good bye my friend
You have been smoke a lot, you have been smoked to-o long

Den första var bättre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0