Tävling!!!

Detta är en tävling för dom som vill vinna 3000 kr :D  vill du vinna? tryck då HÄR

Motivering:

Jag reser med min familj ganska mycket. Nu är det så att alla har en kamera! Och där står jag som ett mobboffer på bilden och ler lite skakigt eftersom att jag är den enda på fotot.
Så nu i vår kommande resa till Brasilien så vill jag också kunna fota! Specielt med tanke på att det är jag som fotar all vår mat och frukter medans de andra vill fota landskapet (pfuh vem vill se det?)

Därför har jag genom Eniro hittat webbhallen och deras kamera som jag blev förälskad i! Liten vacker och får plats i fickan vem vill inte ha den? Om man fick beställa en extra ost så vore det AWSUME om man kunde få med sig ett minnes kort (också hittad via Eniro).
Hela resans maträtter och frukter och en och annan landskaps bild skulle då få plats utan att behöva lasta av på datorn så att den får en stroke!

Det skulle göra Brasilien resan till den bästa resan (och jag har rest ganska mycket)

Sidan: sidan-med-kamera <- tryck på den sidan-med-minnes-kortet <- och den :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0