Jävla skit SKO!

som ni kanske märkte så ösregnade det idag på morgonen.
jag gick ut med till början skydd av min tappra rebecka och hennes paraply. ssedan så såg jag bussen och ruschade till bussen med andan i halsen!
medans jag stog där flåsande i mitten av bussen så kollade jag i min jumpa påse om jag hade allt. Men jag hittade bara EN sko och kollade ut genom fönstret och såg en jävla ensam sko 10 meter bort!
Tänkte i ca tio sekunder "ska jag hämta skon? eller låta den ligga?" innan jag ruschade ut i det onda regnet och hämtade sko jäveln.
Det var JÄVLIGT nära att jag missade bussen om det inte vore så att busschauffären verkade väldigt road av mitt tappra handling mot regnet D:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0