Ny fångst!

Yao!

idag har jag kastat min håv ( håv: slösat pengar) på något jag faktiskt behöver! coolt va!
Efter att ha varit avundsjuk på sabinas fiina halsduk i ett år, och sedan också varit avundsjuk på rebeckas halsduk i en vecka nu! Så bestämmde jag mig att resa på arslet och börja att leta på riktigt (= att gå i affäreer på måfå)!


är den inte vacker?! visade sig att jag kunde ha fått en halsduk från frankrike D: Men den kommer i goda händer iallafall (jag är igentligen inte goda händer ) hos mamma, och lite anders

sen gick jag och mitt sällskap blenda och elli till kvällstöms (?) och fikade!


vuxna jag dricker kaffe :D Åh nej det är inte någon som lämnade kvar kaffe på något bord! och nej det är inte pengar för svin >:/

Kommentarer
Postat av: Jilly

dricker du kaffe villy? :O

2010-10-18 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0