Spännade, Spännande

Hahoho!

Vet ni vad som hände idag! Jag fick ett brev (woow) men det var ett sådant du-har-fått-ett-större-brev-att-hämta- brev. Jag blev as-glad och hoppade runt med ett frågetecken i ansiktet och då sa åsa "
Det är npg ditt klassfoto och det där sakerna" ooo där sjönk min glad nivå.
Men jag fortfarande glad över att jag får hämta ut något gick ut med Rebecka för att hämta det! Trodde det var legg-gräns men hon där bakom bordet kollade på lappen och ba " jahopp" och gav mig brev/saken (antagligen för att jag ser så vuxen ut med mina 148 cm)


Jag jävligt Glad


Det var låååångt över mina förväntningar (hade tänkt mig något mer mormor-stickat)

Jag hade (håll i er) VUNNIT något (andra pris men det sänker inte mitt humör icke) nu kommer jag bli hungrig varje gång jag ska duscha (on tha bad-way)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0