Chillar på stan med K-dog (<- engelskt uttal tack)

Okej jag var hungrig som en torterad bäver som aldrig hade fått mat på 1 månad... hungrig!

Men det förstörde inte dagen! Vi gick till hötorget och kollade på jackor. Och av det har jag lärt mig detta

  • Monki ÄR pissdyrt!
Klara va hungrig, Jag va hungrig, Min nödmat var ett mini äpple..
Ingen av oss blev särskilt mätta..

Men Klara hade presentkort på bio och man kan uttnytja det kortet på mpnga sätt... MÅNGA sätt. Så hon köpte Rio meny (litenpopcorn och en samlar mugg tummen upp! *leende man vissar sina fina tänder*)
Efter några argument hit och dit och några uppslängda på fönstret så kom vi fram till

Popcorn är majs.
Majs är nyttigt.
Popcorn nyttigt
Popcorn har smör och salt..
Popcorn nyttigt!


Så det fick jag äta! men bara lite..


Se så glad hästen är! Och allt på grund av att den är bredvid popcorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0