(Wannabe) junkfood-day!

Dagen började bra! Vaknade glad, ringde klara.
Nu blev det dåligare
. Stella kunde inte, Någon Jävel började borra och man kunde inte prata!
Dagen blev bättre! En tant gick till borrsnubbarna och sa till dem att det var söndag klockan 08:00 (kl var tio)

Jag och Klara bestämde oss för att äta på Pizza hut (obsavera att pizza fick ett stort P, Det betyder att den är skänkt från ovan)
Något riktigt intressant hände inte riktigt där utom att jag åt dubbelt så mycket mer än Klara

Efter att vi hade irrat runt ett tag på jakt efter en tidning såg vi tillslut på nanan* PUNCH! Medans vi såg på den fick jag reda på att jag kan dricka 1 liter cola och bara gå på toa en gång under filmen!



Say HALELUJHU




*har ingen anning vad det började med för ord

Kommentarer
Postat av: emelie <3

Det var väl Sucker Punch? Hehe;)

2011-04-12 @ 19:11:20
URL: http://memeliee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0