FRESH!

Så där ja! Då har man duschat bort smutset från håret som ha legat där i en vecka (när Rebecka fick reda på det var hennes ansiktsuttryck något liknande )!

Under denna dusch råkade jag få schampo i munnen, och det bevisar att det går att blåsa en stor bubbla av schampo i munnen och sen när bubblan spräcks så känner man hur det rinner schampo i ögonen!

Att ha schampo i munnen är inget jag rekomenderar för det sticks på tungan och man får en sötblöusch smak i munnen (det är inte konstigt om ni inte vet vad sötblöusch är för något, för det vet inte jag heller)

om nu någon är på jag-trotsar-vad-alla-säger-och-gör-det-ändå-humöret och bestämmer sig för att skölja munnen med shampo så kan man ta en shot av t.ex te så försvinner det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0