Bad-ass-berg

När jag kom hem denna torsdags kväll så fick jag höra att Lingonberg hade överfallit mitt stackars gelé-ljus från dagis!
Lingonberg hade gått loss på det stackars dagis-ljuset med sina gnaggar tänder och lämnat ytliga sår på gelén

"Ja Lingonberg har ätit något som han inte borde ha ätit idag. Jag såg honom på skrivbordet i full fart med att riväta brutalt gelé-ljuset. Jag tror tyvärr inte att det var första gången han hade gjort det" - beskriver vittnet Anders


Så här såg Gelé-ljuset ut efter överfallet, Husets bästa kirurg (Peppel)  Jobbar med skadorna

Lingonberg väntas få en rättegång imorron runt... kvällen -Meddelar polisen (Peppel, Igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0