*dramatisk* Allting... Började..

...Med ett sms..

Från telenor.

Det stog enligt mig


"Vi har öppnat en butik någonstans på hötorget! Kom och få dryck! OCH Godis!
Detta håller tills 8-13 mars!
KOM KOM ALLA BARN!
och vuxna?"


Så, gänget gick dit och till vår (min?) stora förvåning stog där en butler och gav oss (obsavera:alkoholfri) Champang eller på det lite finare sättet SKUMPA, i éntren
Sen gav butlern oss varsin påse som vi kunde fylla med godis längre in i butiken.
OOOHOHO... Gott

Vi ser vuxna ut, minglar runt, sniffar på glaset och försöker se ut som om vi inte bara kom dit för att plocka godis

Tyvärr när jag kom hem så delade jag med mig min mat till Mamma och Anders, som tyvärr visade sig vara hygenor.
Jag var tvunge att säga "RÖR NI MINA BUBBLES OCH SOCKERBITAR SÅ SKA NI FÅ SMAKA PÅ VENDELEIDONS VREDE (det vill ni inte... så ni vet)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0