Igår... alltså för 31 h sedan, fick jag det till


Efter att ha fått vänta på Elli i en halv timma, för att sedan få veta att hon hade väntat på mig i "inte länge men inte kort" så var vi på väg (i) stan!

Jag tar allt snabbt för er

  • Elli hade en ros
  • Jag ville ha en ros!
  • Vi gick till gubbarna som delade ut roser
  • Jag fick en ros!
  • Elli fick en ros!
  • Vi gick till clas ohlsson och misshandlade Ellis ros
  • Vi gick till rigolletto
  • Rigolletto gav inte ut justin bäver affischer
  • Jag fick veta att vi skulle fika
  • Jag har inga pengar
  • Jag blev på tvingad fika
  • Jag tog upp min ros
  • Rosen va borta
  • stjälken va kvar
  • Elli skrattade och tog upp sin ros
  • Elli tog upp en stjälke
  • Elli blev tvingad tillbaka till gubbarna
  • Jag blev tvingad att gå in i en godis-affär
  • Elli blev tvingad att köpa en lakrispinne
  • Pinnen va äcklig
  • Vi gick till kicks
  • Elli fick ett målat öga och ett målat ögonbryn
  • Hon va inte nöjd
  • Vi såg blom-utdelar-gubbarna
  • Jag fick en blomma
  • Elli fick en blomma


  • Min påtvingande fika



Min ros, även kallad huvudlösa rose


Woow det var roligt och enkelt! Bereder på punktlistor!


Kommentarer
Postat av: ELLI

JUSTIN BÄVER ???! >:D Det där ska DU få för !!! >:]

2011-04-13 @ 00:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0