Testfaktor!!! Till er tjänst?

HOLLY COW! Jagmåsteblibättrepårubriker!

Mamma kom hem igår och för att fira att jag hade varit sjuk i hela två dagar!
Så hon hade med sig

The Holly PEUNUT BUTTER cookie DOUGH (jag har INGEN anning om det stavas så)

När jag öppnar boxen. Ser jag en plast överdrag (Sååå onödigt -1) Sen tar jag ut själva glassen och då ser jag det som gör mig sur

DET...VAR..CHOKLAD PÅ PINNEN!!!!

Ärligt talat så höll jag på att kasta glassen i väggen. Jag är extremt petig på sånna saker!


Den var inte särskilt god... MEN, det är ben och jerry så den får en 10!-1 för den onödiga plasten och -3 för att det var choklad på pinnen! Det blir 6/10 totalt! Bra jobbat glassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0