Jag börjar tvivla på pjäsen,

Om ni har läst Sabinos blogg så vet ni att vi ska spela west side story. Amitiöst nog tönkte jag att jag iallafall kan se trailern så att jag får lite översikt av vad som kommer att hända (jag trodde att west side story var om de där 7 små ungarna och den läskiga barnskötaren som under filmens gång knullar pappan)

Sagt och gjort kollade jag på den och dessa tankar kom in i mitt huvud

  • Herrejävlar alla killar kan ju balett!
  • De måste vara straight as hell...
  • Kommer vi att behöva knäppa med fingrarna under hela föreställningen o.o?
  • Jag kan inte knäppa med fingrarna så där högt (p.a.n.i.k)
  • Oj, en kille ur varje grupp sjunger sopran, blev han omskärd tro...?
  • Ooo en kniv, undrar om vi kommer köra med teaterblod? Juste, det kommer vi inte. Vi kör med ligga-på-marken-och-tro-på-att-vara-död-tekniken.. Det ser aldrig lika bra ut O_O
  • Jaaaaaaaag hängerintemed!

För att visa min poäng så lägger jag nu upp klippet C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0