Chokladdag

Idag har jag ätit: Nutella macka till frukost, i princip m crispy -> till lunch, och som borsten i håret en eller två chokladbitar till kvälls teet. Allt låter som dröm mat men ärligt talet känner jag mig fet och är rädd för att vakna upp med gigantiska talande finnar i ansiktet imorron o.o"

Men men! Efter som att det regnade så mysigt imorse så bestämde jag, Stella och Sabina att vi skulle bada i regnet och sedan titta på en film med en kopp choklad i handen och lyssna på regnet under en filt efter skolan.

Så blev det inte! Självklart skulle det bli skuggigt/sol väder medans vi traskade ner till bryggan!
Men det var ganska varmt, 18 grader i vattnet.
Utan regn men med en kopp choklad och under en filt kollade vi på en film :D


Hoho vem kollar ner på vem nu va?!


Efter att vi visat våra fingrar kommer då denna båt efter oss! Vi borde anmäla den till pedofilombudsmannen!

Kommentarer
Postat av: stells

AHH! jag ser ut som en groda! v_v

2011-09-08 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0