Den där underbart nyttiga helgen!

Jag orkar SERIÖST inte skriva något (jag skrattar åt att min fot svänger upp och ner, sååå trött)

Så här kommer bild-BOMB:

FREDAGS

Jag med en svettig ansitskmask, det ÄR en mask, så svettig är jag ju inte >:(


Det syns inte här, men jag LOVAR hon var lika svettig som jag


och så har vi fredags myset, efter att vi åt thaimat

LÖRDAGS/SÖNDAGS

En trött sabina (det här var innan vi kom på att jag hade glömt hennes påse på badhuset, då ska ni se en sur sabina!)


Lingonberg äter våra chips ö.ö


Lingonberg dricker våran läsk ö.ö


desserten på chipsen


´kladdkaka-smet-á-la-dip-med-choklad yummy!


Allt skräp (det blev jag som fick städa undan allt, skit sabina >:)


Jag lovar det blev 03.09 som de här kakorna kom ut ur ugnen! Jag tror inte att mina grannar gillar mig Ö.Ö

Senare runt 13.30-14.15 powerwolkade jag vilse från rosenlund-kungsträdgården-tekniskahögskolan-odenplan där jag kom svettig och flåsande till en orolig mormor som hade fel nummer till barnbarnet

Men det blev bra ändå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0