Godmorgon Alla tepåsar

GOD MORGON god morgon!

Igår var det FF hemma hos samaletdin/ahlstrand/gåije, så det var ingen ahlstrande eller gåije :)
Men nu kommer den stora frågan.

Gjorde du dina läxor? Svar: nej....
Nästa fråga

Vad åt ni? Där kom en rolig fråga! Simon, Jag och simon flickvän åt de legendariska: (läs det med en lite högre stämma, tack) Pannkakor+NUTELLA!

Då kan ni kanske tänka er vad jag åt till frukost, Jo macka med nutella :D

Nu hade jag tänkt lägga upp en bild på mackan med nutella men... jag åt upp den o.o" Så det blir en bild på burken!

mmmm˜


Det värsta med den här bilden är att jag började rota i nutellaburken efter att jag tog fotot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0