Störingsmoment igår på bussen

Jag skulle plugga på bussen igår precis när jag öppnade boken så verkade det som om alla i bussen fattade att minsta lilla ljud och jag skulle tappa koncentrationen
Självklart så började någon unge som antagligen gick i 5 (ja hon var ett huvud längre än mig men jag var SÅ mycket coolare än henne) började bråka med sin bror och sin moder pga en JÄVLA kalle anka tidning

"Nä men JAG skulle läsa den!"
"Du sa imorse att du ville läsa den och då har du GJORT det NU!"

Självklart fastnade jag i det träsket och började tjuvlyssna samtidigt som ena halvan av min allt för splittrade koncentration försökte med all sin tankekraft pepptalka ögonen och hjärnan att det går att läsa och förstå den där biologiboken det GÅR!

Meeeen det gick inte, för mitt i all kalle anka så började en jävla skit bäbis att skrika
"KHAKA KHAKA, ihihiihi, KAHKA KAHKA, hihihi..."



Då såg jag ut så här, och försökte att inbilla mig att jag inte alls ville kasta ut en bäbis genom fönstret


Det här då hur jag ville se ut, och sedan attackera kalle anka barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0